.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!
تکمیل گروه 6 +5 در استان گيلان ،راه اندازی سایت آستان نیوز، آغاز فعالیت حامیان قالیباف در گيلان ،اعلام موجودیت نسل آفتاب ، انتخاب رئیس دفتر ...
اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!

***شنیده ها حاکی است گروه 6+5 در گیلان تکمیل شده است و از حجت الاسلام مهدوی (رئیس سازمان ملی جوانان)،حجت الا سلام پوررضا(امام جمعه موقت رشت) ، حجت الا سلام پورمحمد (مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه )،خدادادی (از بازاریان رشت)و شفیعی (معاون سازمان آموزش و پرورش ) بعنوان اعضای مرضی الاطرفین در کنار شش عضو جبهه متحد اصولگرایان گیلان نامبرده می شودو صاحب نظران معتقدند چون انتخاب این افراد براساس یک ساختار و ملاک نبوده ،در آینده هم این جمع با مشکل مواجه خواهند بود و احتمالا یکی دو نفر از اصولگرایان تهران به گیلان سفر کرده و مشکل را بررسی کنند .

***سایت خبری تحلیلی آستان نیوز به آدرس اینترنتی www.astannews.ir در شهرستان آستانه آشرفیه بصورت آزمایشی شروع به فعالیت نموده است که هنوز گردانندگان آن مشخص نمی باشند اما گفته می شود راه اندازی این سایت با بحث انتخابات مجلس هشتم بی ارتباط نیست .

*** باتوجه به اینکه ناصح فرماندار املش تا چند روز دیگر بازنشسته می شود و از برنجی مدیر سابق جهاد سازندگی رودسر بعنوان جایگزین وی نامبرده می شود شنیده ها حاکی است ناصح در چند روز اخیر با برخی از افراد در حال مذاکره است تا یکسال دیگر در این پست بماند اما گفته می شود با توجه به نارضایتی از عملکرد وی به احتمال قوی با این در خواست وی موافقت نخواهد شد.

*** شنیده ها حاکی است اخیرا نماینده رودسر و املش که در جمع هیات کشتی شهرستان املش حضور یافته بود گفته حتی اگر یک میلیارد تومان بودجه هم نیاز باشد خانه کشتی در شهرستان املش دایر می کنم و گفته می شود وی همچنین از کمک یک میلیون تومانی به هیات کشتی املش خبر داده است و با این حساب چه خوب بود سالی یکبار انتخابات مجلس برگزار می شد!

***شنیده ها حاکی است حامیان دکتر قالیباف در گیلان اخیرا فعال شده اند و جلسات مرتب هفتگی برگزار می نمایند وگفته می شود این گروه در انتخابات مجلس هشتم تحت عنوان حامیان توسعه گیلان لیست مستقلی ارائه خواهند کرد.

***با توجه به اینکه جبهه اصولگرایان مستقل مجلس از سوی آقایان دکتر خوش چهره ،دکتر سبحانی ،سعید ابوطالب ،دکتر افروغ و ربانی از نمایندگان مجلس راه اندازی شده است شنیده ها حاکی است این گروه در استان گیلان هم در صدد راه اندازی جبهه اصولگرایان مستقل هستند و گفته می شود این تشکیلات از سوی جمعی از جوانان خوش فکر اصولگرای گیلان در حال سازماندهی و راه اندازی است.

***شنیده ها حاکی است خادم نماینده مردم تهران در مجلس تشکیلاتی به نام نسل آفتاب راه اندازی کرده و می خواهد بصورت فعال در استانها و شهرستانها کاندیدا داشته باشد و گفته می شود در شهرستانهای رودسر و املش دکتر صادق محبوبی کاندیدا ی این گروه است و برادران خادم تا کنون چندین نوبت در این دو شهرستان حضور یافته و رسما از دکتر محبوبی حمایت علنی کرده اند.

***شنیده ها حاکی است مواضع رنگارنگ دلخوش در استان و مجلس در طول چند سال گذشته موجب شده است کسانیکه برای او به صورت جدی وارد میدان شده بودند کم کم احساس می کنند می بایستی سراغ شخص دیگری بروند و اکنون دلخوش احساس می کند وضعیت گذشته را در صومعه سرا ندارد فلذا تلاش می کند با وساطت برخی افراد ذی نفوذ،مشکل خود را حل کند ولی گفته می شود تاکنون بجائی نرسیده است.

***شنیده ها حاکی است اخیرا شبنامه ای علیه یکی از کاندیداهای احتمالی در رودبار پخش شده است که این فرد (صمد-م)نام دارد ،و مدیر بخش درمان کمیته امداد استان است متهم است که از اوقات و امکانات و مزایای کمیته امداد ،به نفع کاندیداتوری خود سود می جوید در این شبنامه که به نام جمعی از خانواده های ایثارگران و دلسوزان شهرستان رودبار و منجیل است به اسامی بعضی افرادی که به ناحق از امکانات کمیته امداد استفاده کرده اند اشاره شده است.

***شنیده ها حاکی است عباسی نماینده رودسر و املش در مجلس اخیرا دست به چاپ و پخش فعالیتهای خود زده است (کارنامه)و کاملا کار تبلیغاتی کرده و عملکرد همه دستگاههای دولتی را به حساب خودش گذاشته است!

*** شنیده ها حاکی است اولین اقدام استاندار گیلان در انتخاب رئیس دفترش باعث خوشنودی سیاسیون استان از همه جناحها گردیده است وگفته می شود قنبرزاده از جمله چهره های اجرایی استان است که در گذشته نیز اصلا وارد جناح بازی ها و دسته بندی های سیاسی نگردیده است و همین امر یکی از موفقیتهای وی در گذشته بوده است .

***شنیده ها حاکی است اصلاح طلبان گیلان که در پروژه انتخاب رئیس دفتر استاندار ناکام مانده اند اخیرا دست به شایعاتی در خصوص تغییر معاون سیاسی و امنیتی استاندار و برخی مدیران ستادی می زنند که یک منبع آگاه گفت :پس از قرائت نامه درزی در مجلس عده ای به این شایعات دامن می زنند و افزود :بصورت قطعی معاون سیاسی و امنیتی استاندار تا پایان انتخابات مجلس هشتم هست و استاندار هیچ برنامه ای برای تغییر وی ندارد.

***شنیده ها حاکی است در اواخر حضور عبدالهی استاندار سابق ،حراست استانداری گیلان اقدام به نصب نرده های حفاظتی در ورودی های ساختمان استانداری کرده است تا از این پس هریک از ارباب رجوع ها برای ورود به استانداری از چندین کانال کنترل گردند که این حرکت برای بسیاری از کارکنان استانداری نیز جای سوال است و گفته می شود این موضوع در بسیاری از وزارتخانه و سازمانهای مهم و حتی استانداریها مشاهده نمی شود!


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

bony 9 آبان 1386
باسمه تعالی
گفته شده:(( گروه نسل پاکان سه کاندید خودرا در شهرستان های استان گیلان ، به نام های 1- دکتر کوروش بنلاد(شهرستان رشت )
2-دکتر پورعبادی (شهرستان تالش)
3-مهندس طاهری فر(شهرستان رودسر و املش)
اعلان نموده است
لازم به ذکراست این سه تن از رزمندگان دلیر8 سال دفاع مقدس سالهاست علاوه براستان گیلان در رده های بالا ی حوزه ستادی وزارت آموزش وپرورش کشور مشغول انجام وظیفه می باشند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.